Direktlänk till inlägg 16 mars 2008

Morgonfrukostpussel

Av ulla lundstedt - 16 mars 2008 12:31

Söndagsmysfrukost hos Lina. Morris ringde (han kan ju ringa själv numera) och sa "skynda skynda-kan inte vänta dig länge". Därefter ringde Beppe (Lina) som oxå skulle prata "Hej bobo-kom". Vi käkade och sen skulle jag vara med dem på golvet lägga pussel. (ler) Mina nu vuxna barn kanske höjer på ögonbrynen då detta att lägga pussel, spela spel etc var det tråkigaste o värsta jag visste då de växte upp. Fortfarande är-men konstaterar bara att man blir litet "konstig" som mormor o farmor.....

Betr pussel är Beppe helt makalös-endast 2 år gammal lägger han själv pussel på upp till 40 bitar-jag kan fortfarande inte alls. Jo om jag ansträngt mig litet mer kanske haha.De tycker bara det är mysigt att jag sitter där och applåderar.....

Skall klä mig nu. Solen strålar utanför fönstret och skall ta en liten promenix o få litet luft. Huvudvärk o mår litet illa. Får se om det hjälper.

Ta en fika i Kungsparken o lyssna på min bok.

puss på näsan....

 
 
antigone

antigone

16 mars 2008 14:28

mysigt med våra frukostar- ingen av småkillarna sitter stilla, rusar fram o tbx till bordet/maten hela tiden, fullt upp med Livet samtidigt *skrattar*
Låter som en mysig eftermiddagsplan!
Ska vi se Hide and seek ikväll tillsammans?
Du o jag och resten av Malmös ungdomsgård....

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
Ingen bild

bobo

16 mars 2008 18:02

Yes! Kommer o förnöjer livet för er..haha
puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ulla lundstedt - 10 juni 2015 11:16

Det var verkligen länge sedan jag skrev blogg. Råkade halka in på min bloggsida o tänkte jag skriver ner några rader. Väntar på sommaren ska anlända med full kraft - idag är det sol o fint i varje fall. Morris ligger i hängmattan då han är sko...

Av ulla lundstedt - 18 augusti 2013 17:11


  En impulsiv handling fick mig plötsligt sitta här igen.    Helt oplanerat. Egentligen håller jag på att sortera alla dvd jag har betr min tatergrupps uppsättningar samt manus som jag lagt ner på cd. Det får väl va så länge.   Mkt har ...

Av ulla lundstedt - 23 juli 2012 09:37


     (KLICKA GÄRNA PÅ BILDEN)   Idag hade jag - igår - absolut bestämt mig för att börja mitt nya liv ! 1. Kaffe, samt en halvtimmes promenad . 2. Stretcha samt maggympa. 3. Direkt in i duschen, väldoftande hudkräm, kläder dvs morgon toile...

Av ulla lundstedt - 21 juli 2012 14:19

     LANDON ett litet nytillskott i familjen -erna! Mitt 3:e b-b-barn!    gammelfarmor      -    Landon farfar  Niclas                                                      
                           nyblivna pappan Adam ...

Av ulla lundstedt - 18 juli 2012 18:07

Fy så trist väder det är! Idag har jag kännt mig riktigt deppig faktiskt... Har inte varit utanför dörrarna på hela dagen...stööön! Dammsög - sedan slängde jag mig i soffan o läste ut min bok. Blev rekommenderad en av vännerna på kal...

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards