Alla inlägg under mars 2012

Av ulla lundstedt - 13 mars 2012 18:32

    Några i min teatergupp pausar....


Idag har jag varit på Maf (teatern) hela dagen.


Varit på ateljen och kollat på kläder som dessa fantastiska människor

plockat fram - hoppas nu bara att de passar.

Burit upp allt till rep.rummet - sorterat, hängt upp etc....  

Är nu ordentlig trött o mörbultad efter allt kånkande i alla dessa trappor.


Har inte mer att skriva känner jag - måste i stället förbereda torsdagens

rep då barnen kommer första gången.

Hoppas nu det går bra....


Bye

Av ulla lundstedt - 12 mars 2012 19:06

 

Idag har jag mått bra !   


Mycket märkligt faktiskt.


Men - jag tror helt enkelt att jag var alldeles för trött.


Så här hände det senare på kvällen:


Jag satt typ orkeslös zappade på TV.

Hamnade på en kanal där en film började.

Det är en bra film - jag hade sett den tidigare -

men den kunde man ju se om...


Filmen började 21.00.....nu i efterhand har jag räknat ut

att jag såg ca 20 min av filmen (eftersom jag sett den innan).


03.00 vaknade jag ! fortfarande sittande i stolen..

Va?! Blev helt stirrig....jisses amalia..

Släckte ner och kröp ner i sängen o sov till 09.00 då vaktmästare ringde.


Handtaget på min dörr pekade rakt ner....

Han kom upp fixade det medan jag tog mig en stor kaffe...mådde bra - hela dagen.


Ikväll ska jag lägga mig i tid oxå...


Jag har alldeles för mkt stt står i för tillfället - men det återkommer jag till.


Tavk Mia för omtanken - puss kram på dig!


Bye

Av ulla lundstedt - 11 mars 2012 15:50

 


Har kännt mig riktigt ordentligt sjuk idag - utan att egentligen vara sjuk...

...hur märkligt låter inte det på en skala?!


Mådde dåligt då jag vaknade på det sätt jag brukar vakna,

men megatrött, huvudvärk, lätt illamående aptitlös...


Vilade 1 timme innan avfärd till x:a rep 11-15.

Skitjobbigt - ingen energi för fem öre.

Okoncentrerad, ofukuserad, dåligt förberedd...

Gruppen tyckte det var kul o hade gått bra - men inte jag.

Önskade bara att tiden skulle gå...


Har fortfarande inte kunnat äta ngt...vill inte sova nu -

kanske inte somnar ikväll.


Jag har ingen som helst kondis - flämtar bara jag går över golvet

känns det som.


Fan alla värden var ju bra då jag var hos läkaren förra veckan.


Bättre i morgon...bye


Av ulla lundstedt - 9 mars 2012 10:26

 

Försättsbladet tillvår uppsättning av "Undergången"...

Jag har tyvärr måst göra ett -inte så litet ser jag - uppehåll

i min blogg.


Dels av tidsbrist,

dels har inspirationen inte velat infinna sig,

tankar o känslor har vandrat sina egna vägar samt 

skrivande, skrivande, skrivande betr bearbetningen

av min teatergrupps kommande uppsättning "Undergången".


Inte det lättaste tema....


Återkommer förhoppningsvis snart...


bye for today

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards