Alla inlägg under maj 2012

Av ulla lundstedt - 1 maj 2012 16:00


Kändes så kul jag fått svar på mitt förra inlägg så nu blev jag inspirerad igen.


Det är 1:a maj idag och jag har beslutat mig för att stanna hemma-vila-inte tänka på alla resterande "måsten" inför genrepet nu på torsdag.

Att inte gå med i dem-tåget och medverka i Slottsparken är stort för mig..

Premiär lördag 11.00


Solen skiner så jag ska ut o sola litet först....


Fikat - en macka med avocado o keso - gott.


På to är det genrep på "UNDERGÅNGEN" där min teatergrupp spelar..

På lördag premiär.

Kan ju sätta in ett par bilder som kanske lockar ngn komma se den.

Den är bra!.

Har varit tufft jobba med den - mkt text !

  


AFFICHEN


    

ARTILLERIANFALL..


  

FEGELEIN VILL TA MED SIG EVA BRAUN FRÅN HITLER O BUNKERN...

  

FEGELEIN, GUNCHE, KREBBS,  HITLER, BURGDORFF , GÖBBELS  


FAMILJEN GÖBBELS...


Får väl tillägga att den är skriven av Petter ur filmen "Der Untergang" och handlar om

Hitlers sista dagar i bunkern.

Det var det för denna gången - nu ska jag söka musik till Hitlers bröllop-hehehe


BYE 

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards