Direktlänk till inlägg 10 juni 2015

Återblick....

Av ulla lundstedt - 10 juni 2015 11:16

Det var verkligen länge sedan jag skrev blogg.

Råkade halka in på min bloggsida o tänkte jag skriver ner några rader.

Väntar på sommaren ska anlända med full kraft - idag är det sol o fint i varje fall.

Morris ligger i hängmattan då han är skolsjuk idag - dagen före avslutningen.

I morgon ska vi alltså till kyrkan på killarnas avslutning där Beppe sjunger i kören. Kul.

Hel maj månad har gått i teaterns tecken betr teater Inc o framförandet av "Transformation"

en dansföreställning. Jag o min kompisar var endast bybefolkning men det var tillräckligt .

Spelning 5 kvällar i veckan gav inte utrymme till mkt annat.

Nu ska jag fixa lunch till Morris o säger bye bye till denna min lilla miniblogg   .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ulla lundstedt - 18 augusti 2013 17:11


  En impulsiv handling fick mig plötsligt sitta här igen.    Helt oplanerat. Egentligen håller jag på att sortera alla dvd jag har betr min tatergrupps uppsättningar samt manus som jag lagt ner på cd. Det får väl va så länge.   Mkt har ...

Av ulla lundstedt - 23 juli 2012 09:37


     (KLICKA GÄRNA PÅ BILDEN)   Idag hade jag - igår - absolut bestämt mig för att börja mitt nya liv ! 1. Kaffe, samt en halvtimmes promenad . 2. Stretcha samt maggympa. 3. Direkt in i duschen, väldoftande hudkräm, kläder dvs morgon toile...

Av ulla lundstedt - 21 juli 2012 14:19

     LANDON ett litet nytillskott i familjen -erna! Mitt 3:e b-b-barn!    gammelfarmor      -    Landon farfar  Niclas                                                      
                           nyblivna pappan Adam ...

Av ulla lundstedt - 18 juli 2012 18:07

Fy så trist väder det är! Idag har jag kännt mig riktigt deppig faktiskt... Har inte varit utanför dörrarna på hela dagen...stööön! Dammsög - sedan slängde jag mig i soffan o läste ut min bok. Blev rekommenderad en av vännerna på kal...

Av ulla lundstedt - 17 juli 2012 10:47


     Det var verkligen ett tag sedan ser jag, mycket har väl hänt sedan dess. Sist skrev jag om "Undergången" som var det som då upptog all min tid. Allt gick jättebra, skådisarna var otroligt bra, scenografin perfekt och vi genomförde 4...

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Skapa flashcards