Alla inlägg under juli 2010

Av ulla lundstedt - 21 juli 2010 13:21

Lägger in litet bilder som kan berätta en del som varit under min bloggtorka....

 

Midsommarafton

 

 

     

 

    

Som avslutades med vattenkrig på gården....hahaha...

 

                

 

        

 

Grillning i Kungsparken

 

        

 

med påföljande Regnadans...

 

        

...äntligen kom regnet!

 

 Morris o Beppe ville sova över.

 

 

      

  

 

   

 

Frukost

 

zoo - köpenhamn

 

    

   

   

 

Mitt 2:a barnbarnsbarn Saga

 

13 juli !

 

  

 

  

linas 40-årsfest i Kungsparken

 

  

 

          

 

 

Bad på Ribban!

            

     

Av ulla lundstedt - 21 juli 2010 11:23

Sommaren gör att jag inte hinner underhålla min blogg ser jag.

 

Över en månad sedan jag skrev.

 

Får ta igen det senare då lusten faller på-

regnet strilar och mörkret faller över oss.

 

Härliga ljuvliga soliga sommar - än så länge.

 

Väntar med kärlek på fam Lundstedt från S- viken om 2 veckor.

 

Hörs!

Av ulla lundstedt - 1 juli 2010 15:42

           

             

 

Idag har jag trotsat både sol och bad.  

Det ska mkt till vad gäller mig-knäppt - jag vet.

Skiner solen och det är badväder MÅSTE man ut o ner till havet-sjukt.

 

    

Cornelia fyller 6 år den 10 juni och idag var jag runt på stan för att hitta presenter. 

    

 Gick bra - köpte som jag brukar, även entill Elvira.(Tröstpresent-ler).

  

 

Som vanligt handlat litet mer än jag förutsatt mig - skit vilket.

Man fyller bara 6 år en gång!

 

  

Nu ska det bara skickas iväg - och det kostar!

Sånt finns inte på kartan vid shoppingen - vilken överraskning haha

 

Köpte även pelargonier till balkongen.

De jag hade innan vissnade fortare än kvickt.    

 

Värmer steker utanför.

Balkongen och alla fönster är vidöppna - inte en vindfläkt.

Svetten rinner i pannan.  

Känns konstigt att då sitta här inomhus och skriva ..    

Klockan är redan sen em och nu känns det inte vara läge cykla ner till badet.

 

Irriterad att jag ökat i vikt!

Skulle ta på mina älsklingsbrallor då jag upptäckte att de visserligen gick att knäppa men magen hängde över linningen.

Fan i h-e!  

Allt är ju så himla gott på sommaren!

Trivs inte med mig själv då jag får mage.

Går jag upp i vikt sätter det sig nästan allt på magen.

Det farliga ! fettet.

Inte mer "soppande" för min del i vilket fall - får skippa bröd, pasta, socker igen.

Fåfäng? -Ja !    

Vill vara rädd om hälsan - oxå...

Suck!

  

 

Nu ska jag ta en kaffe tror jag..  

 

 

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Skapa flashcards