Direktlänk till inlägg 4 mars 2008

Olust

Av ulla lundstedt - 4 mars 2008 00:59

Lade mig tidigt 10.00 efter american idol. Trött!! Kunde inte sova. Alla tankar o känslor far runt i skallen så lika bra gå upp, koppla av, tänka på annat säger de vise.Käkat stoor bulle med fetost-mums.och fan!

Tänker på min älskade svärdotter Tess och min superälskade son Peppe som båda så innerligt önskat sig detta lilla barn som blev dem förlorat. För 14 dagar sedan pickade det lilla hjärtat på ultra, men idag hade det slutat slå.Vilken chock för Tess! Och Peppe-som just hade fått tanke o känsla att bottna att han skulle bli pappa igen.Man blir mållös. Vad säger man annat än att jag känner mig ledsen med er etc etc.

Till tjejerna sa Peppe i bilen innan de skulle hämta en gråtande mamma i,  Gävle, att babyn i hjärta i magen hade slutat slå och då är det som att blåsa ut ett ljus.

Hemma kom Elvira ut i köket till Tess med en kastrull och sa" Jag har gjort en trolldryck mamma som du ska dricka för då blir bebnyn kanske frisk igen,!

Morgondagen blir tuff för dem-

Som väl är !!!!! ska hon neka medicinsk abort - tack o lov - och begära skrapning.Pratade mkt om det idag ,medic abort vilket jag på det bestämdaste avrådde. Alltför måmga har fått problem efter medicinsk sådan att senare bli gravid samt att de får föda fram barnet hemma och -ja vad gör man . spolar ner det i toa.?  Många jag känner som måst utstå detta har måst göra så med djupa ångestdepressioner som följd.

Skaförsöka sova igen -natti

 
 
antigone

antigone

4 mars 2008 21:41

Ja visst var det märklig känsla man fick av att veta....snopet liksom.
Love!

http://www.antigone.bloggagratis.sew

 
Ingen bild

*P*

7 mars 2008 21:00

"Jag har gjort en trolldryck..."

Dessa underbara barn. Här sitter jag och gråter...

*varma tankar till dig och lilla familjen i norr*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ulla lundstedt - 10 juni 2015 11:16

Det var verkligen länge sedan jag skrev blogg. Råkade halka in på min bloggsida o tänkte jag skriver ner några rader. Väntar på sommaren ska anlända med full kraft - idag är det sol o fint i varje fall. Morris ligger i hängmattan då han är sko...

Av ulla lundstedt - 18 augusti 2013 17:11


  En impulsiv handling fick mig plötsligt sitta här igen.    Helt oplanerat. Egentligen håller jag på att sortera alla dvd jag har betr min tatergrupps uppsättningar samt manus som jag lagt ner på cd. Det får väl va så länge.   Mkt har ...

Av ulla lundstedt - 23 juli 2012 09:37


     (KLICKA GÄRNA PÅ BILDEN)   Idag hade jag - igår - absolut bestämt mig för att börja mitt nya liv ! 1. Kaffe, samt en halvtimmes promenad . 2. Stretcha samt maggympa. 3. Direkt in i duschen, väldoftande hudkräm, kläder dvs morgon toile...

Av ulla lundstedt - 21 juli 2012 14:19

     LANDON ett litet nytillskott i familjen -erna! Mitt 3:e b-b-barn!    gammelfarmor      -    Landon farfar  Niclas                                                      
                           nyblivna pappan Adam ...

Av ulla lundstedt - 18 juli 2012 18:07

Fy så trist väder det är! Idag har jag kännt mig riktigt deppig faktiskt... Har inte varit utanför dörrarna på hela dagen...stööön! Dammsög - sedan slängde jag mig i soffan o läste ut min bok. Blev rekommenderad en av vännerna på kal...

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards