Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Undringar

Av ulla lundstedt - 30 oktober 2009 09:59

  

Sovit gott, länge o vaknade med mer lugn i själen än vanligt - skönt.

Mornar är annars min värsta tid på dagen.

 

Sitter och tänker hur det egentligen kan komma sig att

aldrig ngn säger hej, gör ngt litet inpass i mina bloggar.

Jag ser ju på statistiken att ovanligt många är inne och

läser varje dag.

Då blir jag förvånad och förundrad.

Troligtvis är det väl så då,

att det inte finns ngt att tycka,

kommentera, kring det jag skriver om.

Antagligen trist läsning,

intetsägande o ointressant för omvärlden.

Trots allt skriver jag för att det roar mig och det räcker.

Själv känner jag omedvetet -

nu i eftertankens kranka blekhet medvetet-

att då jag läst någons blogg

vill jag "tala om" att jag varit där,

hälsa, säga hej, tycka något, säga något,

bekräfta en tanke, kanske inte alltid hålla med etc

 - att vara social helt enkelt.

I´m an old fashion woman maybe. 

Och betr. mina bloggar:

Vilken roll spelar det i livet på en skala - Nada!

 

Nu ska jag käka frukost - omelett - sen träna ....

 

puss kram

 
 
Lina

Lina

30 oktober 2009 17:35

Du ska inte ha så negativa tankar...
Jag har va 2-400 läsare per dag...och vem kommenterar`...jo du, Mia och ngra få till.
Det är så det är.
Jag läser ju din blogg men inte alltid jag har ngt att säga faktiskt och det betyde rinte att jag inte tycker det är intressant.
Kan bero på massa olika saker att man inte kommenterar...jag har ju under en tid nu inte ens orkar pga av allt som händer runt mig.

Vi ses om en stund!
Puss
Lina

http://www.bejbi.wordpress.com

 
Mia

Mia

30 oktober 2009 19:26

Men jag är här!!! :-)
Läser varje dag, men ibland så river man av ett antal bloggar på jobbet t ex, och hinner/kan inte svara då. man tänker att "det gör jag sen" och så kommer annat emellan...
Sedan är jag så enormt dålig på att skriva klokskaper, blir bara platt pannkaka istället...

Men nu har jag visat mig, och jag älskar att läsa dina inlägg, det ska du veta! :-) Du skriver både bra, intressant, roligt och väldigt målande!!

Kram och ha en skön helg!!
/Mia

http://assar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

madeleine ;)

30 oktober 2009 21:32

HEJJJ :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ulla lundstedt - 10 juni 2015 11:16

Det var verkligen länge sedan jag skrev blogg. Råkade halka in på min bloggsida o tänkte jag skriver ner några rader. Väntar på sommaren ska anlända med full kraft - idag är det sol o fint i varje fall. Morris ligger i hängmattan då han är sko...

Av ulla lundstedt - 18 augusti 2013 17:11


  En impulsiv handling fick mig plötsligt sitta här igen.    Helt oplanerat. Egentligen håller jag på att sortera alla dvd jag har betr min tatergrupps uppsättningar samt manus som jag lagt ner på cd. Det får väl va så länge.   Mkt har ...

Av ulla lundstedt - 23 juli 2012 09:37


     (KLICKA GÄRNA PÅ BILDEN)   Idag hade jag - igår - absolut bestämt mig för att börja mitt nya liv ! 1. Kaffe, samt en halvtimmes promenad . 2. Stretcha samt maggympa. 3. Direkt in i duschen, väldoftande hudkräm, kläder dvs morgon toile...

Av ulla lundstedt - 21 juli 2012 14:19

     LANDON ett litet nytillskott i familjen -erna! Mitt 3:e b-b-barn!    gammelfarmor      -    Landon farfar  Niclas                                                      
                           nyblivna pappan Adam ...

Av ulla lundstedt - 18 juli 2012 18:07

Fy så trist väder det är! Idag har jag kännt mig riktigt deppig faktiskt... Har inte varit utanför dörrarna på hela dagen...stööön! Dammsög - sedan slängde jag mig i soffan o läste ut min bok. Blev rekommenderad en av vännerna på kal...

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards