Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av ulla lundstedt - 8 oktober 2009 12:52

  

Helskotta !

Sitter i soffan, dricker kaffe för tredje gången idag

och klockan är bara 13.00

Jobbar mentalt på att motarbeta de äckliga,fula,

groteska bacellusker som med sina huggtänder 

försöker bita sig fast i min kropp och bearbeta mitt immunförsvar.

Slagsmål pågår.

Bort...bort...bort...flyg iväg...schas!

 

En blixt for ner i min skalle.....träningsvärken kanske inte är just detta ?!

Kanske nöffnöff som tränger sig på...men den har icke en chans...jag lovar!

Bojkottar griskött.

 

Blev alltså ingen Bodyvive idag !

Ville inte riskera även få hjärtinfarkt på "viven".

Får bli en annan dag.

Betr "viven alltså".....

 

Såg just att en rumänsktysk författarinna vid namn Herta Myller

fått Nobelpriset. (saknar tyskt y på tangentbordet)

Åter igen en författare jag aldrig hört talas om.

Skriver tydligen mkt märkligt...

 

host....!

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards