Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av ulla lundstedt - 16 oktober 2009 22:58

           

Sitter och funderar över vad jag egentligen åstadkommit denna dag-

och minnet sviker totalt.

Vaknade - ja.

Läste SDS - kaffe -ja.

Träning - nej.

Mer sova - ja.

Vaknade - softade vid datorn - ja.

Städade undan - dammsög -ja.

Dusch - kläder - ja.

Nu står det still...

Fixade papper...lämnade in...

Handlade...

Telefonsamtal...

Softade datorn...

Läste bloggar...svarade

Fixade käk...gott

Såg TV...Idol...kul

Sitter härnu - godnatt !

 

Annat:

Niclas (min älskade äldste) opererad i ryggen - ligger i Trelleborg

Han mår skit....

Mitt (första ) älskade barnbarn M på Cura i försök  få ny baby..

Elvira (barnbarn) 40 graders feber

Min älskade dotter önskar jag bättre tider

 

Thats life....

 

Natti - sleep well......

 

 

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards