Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av ulla lundstedt - 13 oktober 2009 17:48

   

  

Ännu en dag som snart gått till sitt slut.

Kusligt då man tittar sig över axeln och känner

tider, dagar och timmar som passerat.

Livet går fort och den tid som gått kommer

aldrig tillbaka.

På gott och på ont.

Denna sekund som nyss försvann - är borta - och denna....

Kort tid egentligen vi trampar runt här på jorden.

Det gäller att försöka ta till vara på tiden så gott det går.

Jag är tyvärr inte så bra på det.Bättring

 

Idag har det kännt ganska så tungt i sinnet.

Svårt hantera en massa tankar som far runt som

projektiler i hjärnan. Vissa fortplantar sig i hjärtat

andra åter sticker till i magen.

 

Stack och tränade vilket var ett bra avbrott

- även om det gick ganska fort.

Jag var i alla fall där och nöjd med det.

 

Hasse kom upp hjälpte mig med de av Telia (tror jag)

kringkastade kanalerna i TV o dvd.

Tog en fika.

 

Tvättade i em. Hade sett fel på dag - upptäckte det först 

då jag kom ner och såg att någon annan fyllt maskinerna.

Jag var klar så det löste sig.

Fick visserligen hänga, lägga fuktig tvätt i rummet.

So what.

 

Ringt o önskat Niclas lycka till inför morgondagen.

Skall läggas in för operation i ryggen.

Nervöst o oroligt faktiskt.

 

Skulle hjälpt en kollega med hennes teatergrupp ikväll.

Kände att det dels krockade med tvättiden och att orken

motivationen inte räckte till idag.

Skulle inte lyckas göra ett bra jobb.

För det måste man ha mer positiv energi i kroppen.

Hon har problem med gruppen som är respektlösa etc...

Får ta det nästa tisdag och det var ok för henne.

 

Tappat en plomb  - samma som lagades för 1 vecka sedan.

Ringde tandl. mobil men ännu inte fått svar.

Bara utgifter....satans perkula..

 

I morgon onsdag.....

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards