Alla inlägg den 17 mars 2010

Av ulla lundstedt - 17 mars 2010 18:04

  

 

Huvudvärk....läst o läst manus..slängt det...påbörjat läsning av ett annat...suck.

 

Har kollat upp andra manus som jag hoppas beställts o kommer så fort som möjligt.Vill ha dem innan påsk så jag kan påbörja jobbet med ngt utvalt.

 

Måste hitta ett som jag själv tycker skulle vara kul göra samt att jag kan känna att det hade passat ungdomarna i min grupp.

Annars blir det inte bra - för ngn.

 

Samma visa varje år....  ...o ändå fortsätter jag...  .

 

Jag har i varje fall varit o tränat idag.

Kändes faktiskt bra då jag cyklade hem.

Att det ska vara så svårt komma iväg.  

 

Såg ett inslag på TV igår med Michael Wiehe som kommer ut med en ny cd. Enligt honom den mest politiska ..  

Ser jag fram emot !

Beundrar honom att han fortfarande står kvar med fötterna på jorden, orädd uttala sig, står för sina uppfattningar och står på den lilla människans sida.

Hans ilska gentemot vårt nuvarande samhälle / avsaknad av ideololgi -var inte nådig.

 

Tack för idag....

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards