Alla inlägg den 10 mars 2010

Av ulla lundstedt - 10 mars 2010 17:10

  

 

Denna dag har varit tråkig

och det är bara mitt eget fel.

 

Har "såsat" mig igenom dagen.

Tänkt på mkt jag skulle gjort men bara skjutit upp

o skjutit upp o...

Inte ens en klok tanke har orkat sig fram, tomt i "kolan", stiltje i hjärncellerna...hoho - det ekar!  

Till sist har klockan rusat iväg och med en suck

inser jag att nu är det ändå inte lönt.

Dåligt försvar.

Sittsår i baken snart.

Gillar absolut inte dessa dagar!

Slöhet föder slöhet som föder ytterligare slöhet....

Ännu en bortslösad dag och livet som är så kort!

Vänder man blicken bakåt, kan man bli skräckslagen vart tiden tagit vägen.

 

Skäms på mig.

 

Får se vad morgondagen har att ge.

Träna - handla - laga mat - städa - planera teatern -

ha min teat.grupp

 

Usch så trött jag blev...

 

En espresso ska sitta fint nu !

 

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards