Alla inlägg den 13 mars 2010

Av ulla lundstedt - 13 mars 2010 18:49

  

 

Så var det dax igen !

 

Kl.10.00 skulle jag vara på plats idag, för ännu en musikvideoinspelning.   

Gäller en grupp som nyss släppt en ny singel...

 

Denna gången skulle jag spela trummor !!     -

vilket jag aldrig gjort i hela mitt liv...

tänkte att det är väl bara att slå med pinnarna..  

 

Lyssnade på låten, försökte känna in takten -  

sen var det "bara" att slå så stort och "taktfullt" som möjligt.   

 

Jag blev alltså tillsagd  ! att slå stort o fort....hm..

Jävlar vad jag vispade på - tyckte jag.

 

Fick bli två tagningar då jag tydligen slog för "stort"

första gången, så de vita trumpinnarna försvann ur bild-

Hahahahaha......  

 

Sen dök den ene efter den andre upp som oxå skulle  trum-filmas.

Ska bli vansinnigt spännande se - OM det överhuvudtaget kommer att synas - sånt vet man aldrig.

 

Kul är det i alla fall.....  

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards