Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

to/fred

Av ulla lundstedt - 19 februari 2010 22:49

  

 

Igår fredag hade jag min teatergrupp.

Snön piskade i luften då jag cyklade dit.

Höll handen som skydd för ögonen för att kunna se.

Tänkte hur många av dem som ev skulle dyka upp.

6 stycken kom.

5 övriga sms:ade förhinder-

2 av dem bodde utanför Mö...vågade sig inte ut...

1 matteläxor - 1 sjuk - 1 tenta...

Tacksam att alla lämnade besked....

Helt ok - förundrade mig över att de övriga 6 kom -trots vädret.

Blev omkullkastde planer betr min planering.

Fick improvisera hej vilt - funkade - för min del ganska ok - betr de 6 närvarande verkade det helt ok - skönt.

Kände hur viktigt det är att alla är där - hur de ger varandra styrka - intresse - impulser ...att de saknar varandra.

Och jag dem..

Det var alltså i to....'

 

Idag var jag på ny träningsform på Forum.

En dags vila sedan sist...träningsvärk.

Men fan vad det är kul - inte för att jag kan hålla samman allasteg etc - spelar ingen roll.

Måste variera den "gamla" träningen...

Svetten strålar och det är otroligt att jag kan/hålla samma tempo i alla övningar som instruktören gör.

En del av de mkt yngre lade av efter hand - men jag  var

envis ...Kändes kanon.

Japp - ont i kroppen - träningsvärk - men helt ok.

 

Hemma satte jag fart fixa till köket.

Omplacerade en massa saker etc....

Dammsög - fixade - ...

 

I morgon ska jag laga mat !

Lagt fram kött som måste omhändertagas  då...

No mercy!

 

Sett lets dance nu - Sauke är bra o snygg !

 

Nu ska jag sova - sov gott alla kära som ev läser min blogg.

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ulla lundstedt - 10 juni 2015 11:16

Det var verkligen länge sedan jag skrev blogg. Råkade halka in på min bloggsida o tänkte jag skriver ner några rader. Väntar på sommaren ska anlända med full kraft - idag är det sol o fint i varje fall. Morris ligger i hängmattan då han är sko...

Av ulla lundstedt - 18 augusti 2013 17:11


  En impulsiv handling fick mig plötsligt sitta här igen.    Helt oplanerat. Egentligen håller jag på att sortera alla dvd jag har betr min tatergrupps uppsättningar samt manus som jag lagt ner på cd. Det får väl va så länge.   Mkt har ...

Av ulla lundstedt - 23 juli 2012 09:37


     (KLICKA GÄRNA PÅ BILDEN)   Idag hade jag - igår - absolut bestämt mig för att börja mitt nya liv ! 1. Kaffe, samt en halvtimmes promenad . 2. Stretcha samt maggympa. 3. Direkt in i duschen, väldoftande hudkräm, kläder dvs morgon toile...

Av ulla lundstedt - 21 juli 2012 14:19

     LANDON ett litet nytillskott i familjen -erna! Mitt 3:e b-b-barn!    gammelfarmor      -    Landon farfar  Niclas                                                      
                           nyblivna pappan Adam ...

Av ulla lundstedt - 18 juli 2012 18:07

Fy så trist väder det är! Idag har jag kännt mig riktigt deppig faktiskt... Har inte varit utanför dörrarna på hela dagen...stööön! Dammsög - sedan slängde jag mig i soffan o läste ut min bok. Blev rekommenderad en av vännerna på kal...

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards