Alla inlägg den 26 februari 2010

Av ulla lundstedt - 26 februari 2010 19:22

  

 

Haft världens goaste småkillar hemma - gungande i hängmatta - tittande tv - lekt med alla mina handdockor - kramats o pussats. Mysigt.

Var med dem till Burger King käkade lunch - de vill bara ha kyckling

...med b-sås o ketchup...jag tog kaffe.

Coolare leksaker på Burger sa de...

Jagat födelsepresenter till Beppe som fyller 4 år den 1 mars men ska firas i morgon.

Dessutom en present till storebror Morris -av litet mindre format - har alltid gjort så till mina barnbarns syskon....så länge de är små...

Dessutom köpte jag föd.present till mitt barnbarnsbarn !! som fyller 3 år den 3 mars men ska firas den 7 (tror jag det var).

Haha-dyrt med många barnbarn....men de är alla guld värda.

 

Kommer inte i mina favvobrallor - shit!

Fattas ca 4-5 kg.

Bäst sätta igång reducera nu innan det är för sent.

Hur fan det nu ska gå till....jo, jag vet nog - men tvekar.....

 

Nu ska jag käka en biff m ugnspotatis - bearnaisås - sallad o vin.

Det är ju fredag. Hm....

 

Orolig inte hitta manus till min grupp - samma varje år....

 

Ha en skön kväll.....

 

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards