Alla inlägg den 25 september 2009

Av ulla lundstedt - 25 september 2009 23:47

   Fan - skulle ju lägga mig - men ville kolla om jag haft ngt inlägg - även om det inte var förväntat. Nu sitter jag här och knappar...'

 

Har haft en lågstatusdag idag - vet inte varför. Sådana dagar är inte kul alls.

Skulle iväg till träningen då M ringde och jag föredrog just då att prata med henne. Kom därefter kom jag på att jag var tvungen sticka till Mariakyrkan -Kerstin - med papper.

Hemma igen upptäckte jag nötfärs 2kg jag köpte igår igår, vilket jag verkligen spontant ! satt igång laga till. Då var klockan redan sen eftermiddag och dagen var nästan slut.

 

Lovade ta vik på en barngrupp 10.00 i morgon lö - mest med tanke på pengarna.

11.30 har jag e:a rep med min egen grupp till 15.00

Därefter ska jag ha småkillarna här med övernattning.

Första ggn de sover över själva hos ngn annan och mig.

Ska bli spännande och roligt - älskar dessa fantastiskt personliga små människor.

Hoppas det går bra.

 

Hade en jobbig repa med min grupp igår.

Irriterad, frustrerad var/blev jag.

Fick några små utfall ! som med tanke på min intensivitet alltid upptas mer/värre än de är.Blev förbannad över att de inte kollar de mail jag skickat dem -efter överenskommelse o önskemål från dem själva - betr vad/när/hur vi ska rep.

Riktigt förbannad över deras respektlöshet gentemot de skådisar som försökte agera genom att sitta och prata fnissa skratta....Detta som jag sedan de var 7-8 år slagit in i deras huvuden - att bry sig - visa respekt -ta hänsyn - visa ödmjukhet var plötsligt helt bortblåst. De har aldrig gjort uppträtt så tidigare.

Nu är de 14 år, tonåringar...no excuse...tvärtom.

De blev verkligen tysta efter mina utfall...inte vana vid att se direkt.

Sådant finner jag mig inte i - tror de fattade det oxå..

 

Irriterad oxå över att min budget betr uppsättningen inte är klar.

Scenografin kostar en del och jag vill veta att jag får betalt för alla mina timmar. Faaan.

 

Roligt - jag var uppe hos Lina ikväll och kollade hennes tapeter etc i köket - Jättefint!

Kanon -skit -coola-häftiga fåtöljer, stolar hon köpt. vill ha!!!!!

Kommer bli så skitfint!

Roligast av allt var se/KÄNNA/ höra de två storas glädje över att kunna/få göra som de vill betr sina rum etc. Blir så hjärtinnerligt glad åt deras tillfredsställelse.

Småkillarna sov gott i stora sängen och jag åkte lugn i själen upp i hissen till mig.

 

Nu natti!

 

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards