Alla inlägg den 3 september 2009

Av ulla lundstedt - 3 september 2009 09:45

  

Mulen, regnig o mörk dag - både ute o inne.

Känner mig trött, låg, sorgsen i hjärtat.

Önskar jag kunde trolla bort all negativ energi som flödar runt de personer jag älskar.

Jobbigt stå vid sidan om, se o höra utan att kunna ingripa eller göra något.

Önskar jag kunde förminska dem, ta upp dem i knät och krama, trösta, pussa och säga att allt är bara bra.

Önskar jag kunde blåsa bort alla dumma ord o kommentarer långt ut i universum så de aldrig mer kommer tillbaka.

Önskar jag kunde se ögonen åter fyllas av varma leenden i stället för sorg, ilska, förtvivlan.

Önskar jag kunde ställa mig upp och ropa "Sluta - Kramas istället" - Var rädda om varandra - även nu - det finns en framtid som väntar.

Önskar att ordet Respekt återfick sin innebörd....


Jobb väntar.....

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards