Direktlänk till inlägg 9 november 2009

Gristrynebacillvirus bort!

Av ulla lundstedt - 9 november 2009 18:14

  

Usch vad jag har känt mig konstig idag.

Ja, mer än vanligt kanske jag ska tillägga.Obestämd

Molande huvudvärk hela dagen som ger mig

en känsla av att huvudet har fastnat i en sån

där rymdkapselhjälm där ljudet slår emot en

då man pratar.

Ja jag har ju inte pratat med ngn idag mer än

vid de tillfällen jag pratat högt med mig själv.Tyst

 

Trött oxå som bara den.

Just nu känner jag att jag börjar få den där

obehagliga känslan bakom näsan ner mot svalget

som förbereder en förkylningsattack.Foten i munnen

Dessutom får jag vid ett flertal tillfällen

under dagen obehaglig hjärtklappning.

Man kan se slagen utanpå tröjan-konstigt.

 

Har absolut inte tid bli sjuk.

Kort tid kvar på teatern innan premiär .

 

Tänkte ta gris-sprutan.

Nu är det tyvärr så att min tid för denna

kommer inte förrän till julafton ungefär.

Är inte så viktigt med folk i min ålder tydligenSkrikandes

 

Spelar ingen roll för jag tänker inta ta emot

detta virus i min kropp.

Don´t try me era trynade baseluskvirusjävlar.Cool

 

I morgon ska jag iväg o träna och basta.

Brukar kunna svettas ut ev angripare.

 

Nu väntar litet mat....hungrig.

 

 

 

 
 
Mirjamita

Mirjamita

9 november 2009 18:58

Ja, det är förkylningstider. Men det rä itne det jag ville kommentera, utan tystnaden. Tänkte just idag hur skönt det är att gå och lulla för sig själv helt tyst en hel dag. Så länge det är självvalt.
Jag har haft min lediga dag idag och bara njutit. Konstruerat korsord mest hela dagen. Inte sagt ett ord och inte lyssat på musik på hela dagen. Underbart rofyllt.
Krya på dig!
Hälsningar,
Mirjamita

http://mirjamitas-ordbild.blogglatsen.se

 
Mija

Mija

10 november 2009 08:28

Du ska INTE träna om du mår så där! Du ska väl inte dra på dig hjärtmuskelinflammationer och annat elände! D å blir det verkligen inte kul!!
Aldrig träna med infektion eller halsont! *morr*

Krya på dig och kryp ner med en god bok istället!

Stor kram Mia

http://assar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

ulla

10 november 2009 08:50

Mia: okeydå...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ulla lundstedt - 10 juni 2015 11:16

Det var verkligen länge sedan jag skrev blogg. Råkade halka in på min bloggsida o tänkte jag skriver ner några rader. Väntar på sommaren ska anlända med full kraft - idag är det sol o fint i varje fall. Morris ligger i hängmattan då han är sko...

Av ulla lundstedt - 18 augusti 2013 17:11


  En impulsiv handling fick mig plötsligt sitta här igen.    Helt oplanerat. Egentligen håller jag på att sortera alla dvd jag har betr min tatergrupps uppsättningar samt manus som jag lagt ner på cd. Det får väl va så länge.   Mkt har ...

Av ulla lundstedt - 23 juli 2012 09:37


     (KLICKA GÄRNA PÅ BILDEN)   Idag hade jag - igår - absolut bestämt mig för att börja mitt nya liv ! 1. Kaffe, samt en halvtimmes promenad . 2. Stretcha samt maggympa. 3. Direkt in i duschen, väldoftande hudkräm, kläder dvs morgon toile...

Av ulla lundstedt - 21 juli 2012 14:19

     LANDON ett litet nytillskott i familjen -erna! Mitt 3:e b-b-barn!    gammelfarmor      -    Landon farfar  Niclas                                                      
                           nyblivna pappan Adam ...

Av ulla lundstedt - 18 juli 2012 18:07

Fy så trist väder det är! Idag har jag kännt mig riktigt deppig faktiskt... Har inte varit utanför dörrarna på hela dagen...stööön! Dammsög - sedan slängde jag mig i soffan o läste ut min bok. Blev rekommenderad en av vännerna på kal...

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards