Alla inlägg den 29 november 2009

Av ulla lundstedt - 29 november 2009 21:02

   Pausat i "Flickan som leker med elden"-kanonbra!'

Sträckläste alla böckerna i somras.

Överraskad och förvånad över att filmerna ger

ytterligare perspektiv på böckerna.

Funderar på varför-borde vara tvrtom.

För det första, alla personerna - nästan - har fått

andra ansikten, personer - men är trots det desamma som i boken. Skickligt.

Ska se forts. nu....kollade bara mail etc o hamnade här....

Känner mig faktiskt ganska ensam ikväll..

Thats life...

Av ulla lundstedt - 29 november 2009 15:54

  

Hemma igen efter första genrepet.

Gick bra - trots vissa missar betr repliker etc.

Känns lugnt....fixas på to.

 

Mycket kånkande o bärande.

Hela scenografin måste bort då annan grupp ska

dit må. Fick hjälp av Henrik som väl var.

Hade inte fixat det själv.

 

Glömmer äta.

Hade försovit mig i morse.

35 minuter på mig att vara på plats.

Sen var det full fart.

Inte hungrig nu heller.

Trött, litet ont i ryggen - går över.

 

Vaknade i morse mitt i en mardröm.

I drömmen mötte jag många vänner och

bekanta som alla sa samma sak till mig.

"Fan vad du blivit tjock!"

För varje möte kände jag hur jag svullnade

upp - mer o mer...

Drömmen var så verklig så jag ilade ut och

speglade mig om det var sant eller ej.

Hm....

 

 

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards