Alla inlägg den 27 november 2009

Av ulla lundstedt - 27 november 2009 07:49

      Igår gjorde vi vårt första genomdrag och detta

med det datorinlagda ljuset, ljud o musik.

Funkade det?

Sådär...

Jag hade suttit hela em igår och lagt ljus/ljudschemat på papper till Henrik som lovat

sköta det hela under spelperioden.

Tomas (ljussättaren) var oxå där (på övertid t.o.m) som väl var.

Naturligtvis hade jag gjort vissa ändringar utan att vara uppmärksam tillräckligt.

Resulterade i nytt möte med Tomas idag - hm.

Fan-det är inte lätt det där.

Själv hade jag aldrig klarat sköta det.

Hade blivit alldeles för stirrig.

Såg även till min förskräckelse att vi har mkt

jobba med betr placeringar etc på scenen.

Sånt tar tid.

Dessutom kan vissa av dem inte vara reptiden ut

på lördagens x:a rep.

Det får bli som det blir.

Men jag är ganska trött....

 

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards