Alla inlägg den 12 november 2007

Av ulla lundstedt - 12 november 2007 20:02

Nervöst stack jag iväg till distriktsläkaren - min husläkare- för att kolla blodtryck, kolesterol etc etc.....Ja allt var bra även om blodproverna inte är klara förrän senare. Jag skulle väga o mäta mig! Haha tänkte jag. Det är nu när man ska fylla 65 och går tillbaka i utvecklingen till babystadiet som man åter börjar väga o mäta "dem",,,,,Minskat 1 cm (hoppsan) och vägde mkt mer än på min snälla våg!!

Trotsade vågen och inhandlade bulle m ost och fet asgod kräftsallad till lunch! Skit vilket! Lina ringde hade kaffe klart så jag tog mina bullar dit o "lunchade". En MYCKET arg Beppe som inte ville ngot annat än sitta i famnen på pappa. Petade du på honom vrålade han....jaja varken han eller Hasse hade sovit i natt p.g.a han astma. Stackarn.

Plockade undan efter morgonens framfart och skulle bara kolla mail.

Skulle installera min digitalkamera!!!! som jag fick då jag gick med i en "typ" PC-klubb för 19:-! Gick ganska bra men inte helt - behöver hjälp som valigt. Faaan oxå. I cd:n som hörde till programmet blev jag inloggad på Googles och hittade konst! jättemånga verk av min absoluta favorit Marc Chagall och kunde inte sluta....De fick gå in i mina bilder så nu kan jag verkligen kolla stort artisteri. Älskar Chagall!

Nu vill jag bara veta hur jag plockar in bilder i min blogg.....

Nu är jag trött sned i nacken, hungrig och ska ta på myskläder och se Prison Break ikväll. I morgon ska jag sova....hoppas jag. Men dagarna går så fort då bara. Vad då- man lever bara en gång - och livet är härligt!

Älskar er alla.

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards