Alla inlägg den 2 november 2007

Av ulla lundstedt - 2 november 2007 01:46

Himmel-detta är inte klokt. Skulle lagt mig, verkligen sova ut efter Medium på TV ikväll. Lina kom upp efter programmet och ville "lufta" sig på balkongen och vi blev sittande prata en stund. Gick o lade mig, kunde inte somna och nu är jag uppe för tredje gången och klockan bara tickar på o1.49 visar datorn. Ja vad fan, får väl sova länge i morgon. Ledig dag. Visserligen kommer Fina o ska leta efter Hallowinkläder vilket hon tror jag har huset fullt av (kanske min normala s.k look haha). Men det ska vi nog fixa till tror jag. Även om hon är mycket bestämd och kräsen på hur hon vill saker o ting ska vara. Gillar jag.

Har skrivit 2 scener klar betr L manus så hon kan redigera det som hon vill.Mer följer i morgon. Lina är mycket duktigare än vad hon har tankar om sig själv om. Synd hon inte lyssnar och ser mer vad hennes nuvarande kolleger presterar....De är inte dåliga - men jämförelsevis med hur L tänker så borde hon tro mkt mer på sig själv än hon gör. Jag vet att det kommer då hon väl kommit igång. Den processen kan ingen stoppa. Fråga en som vet.

Har inte varit utranför dörrarna på 3 dagar. Jätteskönt. Inte handlat (wow, sparat pengar) bara "varit" som man säger. Tänker på Niclas som snart ska operera sin fot. Som dessutom har ont i ryggen etc. Önskar så mkt han hade ett lindrigare jobb-men han älskar sina arbetskamrater o sitt jobb- men inte dess arbetsrutiner eller arbetsmoral vill jag lägga till. Har inte pratat med Patric heller på ett tag. Han har haft mkt spelningar en längre tid med storbandet, Tess jobbar full tid med S-vikens stackars "utslagna". Tänker ofta på Barbro Hörbergs låt "Gamla älskade barn, vad tänkte din mamma på då du blev till..."Har du som ev läser detta inte hört de kan jag rekommendera den även om den är skriven på 70-talet.

Nu är han tydligen hemma med tjejerna på höstlov så jag ska ringa i morgon. Själv mår jag oförskämt bra faktiskt. Kronisk mini-ångest som jag alltid har men lär sig leva med konstigt nog.Växlar dag från dag. Nu ska jag för 4:e gången försöka sova. Gäääsp! Natti alla älskade människor.

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards