Alla inlägg den 8 januari 2010

Av ulla lundstedt - 8 januari 2010 17:34

  

 

Vaknade idag med en sån där obehaglig känsla i hela kroppen.

Skitjobbigt.

Föraningar om ngt som komma skall eller..?

Tog mig hela förmiddagen hämta krafter.

 

Stack ner till träningen vilket kändes bra.

 

Till M-borg skulle bara handla ngt litet som saknades men blev som vanligt ngt mkt mer...

 

Skitkallt - mkt mkt kallare än igår.

Jag stack ju iväg utan mössa o bara med tunna vantar.

 

Städade undan mina lådor som översvämmades med allehanda onyttigheter - även det kändes bra.

 

Var uppom till Lina -som var superstressad hinna med allt inför kvällen då hon bjudit hem "gamla" goa väninnor.

Skulle titta på smålillarnas rum som hon gjort jättefint o de var sååå stolta!

Då blir man glad i hjärtat.

 

Glömde jag lagt fram en påse djupfrysta kycklingbröst igår i kylen.

Visade sig vara slamsor av dessa fileer.

Funderade vad fan man gör med dem.

Bestämde mig för göra en gryta - en fantasigryta - enligt eget i sekunden påkomna ingredisenser.

Vad jag hade att tillgå alltså.

I med skiten bara.

Fan vet hur det kommer smaka - men i värsta fall kan man krydda till det med cayennepeppar så smakar man inte om det är superäckligt.

Soja brukar oxå vara bra..

 

Nu ska jag svida ner till mys...kanske ta en öl - kolla film..

 

Kanske jag ser på lets dance - om det är några intressant med...

bye

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards