Alla inlägg den 31 mars 2009

Av ulla lundstedt - 31 mars 2009 22:42

Tisdag - chockade både kropp och psyke med träning redan ! kl 10.00

Kändes rätt bra - faktiskt riktigt bra - ha det gjort och dagen ledig.

Alldeles för ledig egentligen, dvs jag fick inte gjort ett jävla dugg vad jag tänkt.Vad gjorde jag egentligen. Sitter fast ! Satt vid datorn, satt vid gamla datorn för att försöka fixa disketter till cd (utan resultat), kom på att jag skulle hämta killarna 16.00, Lina skulle till teatern o Hasse var försenad så jag var hemma igen vid 18-tiden.Tänk så mkt jag kunde gjort om jag inte fastat vid datorn hehehe..So what säger jag i ett just nu svagt ögonblick-det är 365 dagar på ett år ( men kort tid kvar till premiär på en icke skrivet manus). Nog tjatat om det. 

I morgon har jag strukit tvättiden - ledig dag hm. Inte lönt planera ngt - blir ändå ngt annat som faller mig in - märkligt.Just nu har jag gett upp tanken på strukturera min tid - har ändå aldrig varit min starka sida. Får ta upp det vid senare tillfälle (man ska tänka positivt)...

Vägde mig - bara minskat 0,5 kg denna veckan. Skit vilket - det går åt rätt håll i alla fall. Bara 8 kg kvar - kanske klar till midsommar....? Hur som helst så ger jag mig inte i det fallet i alla fall.

Förbannad på att Kallis har stängt nu när vårsolen börjar komma- Den tiden har alltid barit den bästa där - jävla kommun!

Har verkligen kännt med Josefina idag betr hennes sökning till estetlinjen. Fina är alltid mkt tystlåten dagarna efter ngt har "hänt" så förhoppningsvis berättar hon mer då allt landat litet mer. Viktigast var i alla fall att hon själv kände att det hade gått "rätt" bra (vilket är bra för att komm från henne). Hon fick 5 av 5 på provet - skitbra. Måste emellertid läsa upp skolämnen - fast jag tycker hon redan ligger bra till.

Får tydligen besked redan i april ngn gång. Hon hade tur som fick en bra lärare i juryn - en som ligger mig mkt varmt om hjärtat.

Jaha, nu har jag babblat en massa om i princip ingenting.

Fick förresten höra en jätterolig sak idag som jag inte kan skriva om eftersom jag lovade inte säga ngt förrän denne person själv kontaktat o berättat. Min mun är förseglad...

Ja då är det sängen som gäller....tråkigt sova....tiden går så fort...

Positiva tankar:

Blivit av med min gravidmage

Lycklig o tacksam över min stora familj

Att jag känner mig frisk (sånt vågar man knappt skriva- korsar fingrarna)

Lyckats överleva ekonomiskt denna månaden oxå

Trivs i min lägenhet (trots röran)

Lärt mig hantera min ensamhet (trodde jag aldrig för 10 år sedan).....

Buenas Notje  (hur det nu stavas..)


Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards