Alla inlägg den 17 mars 2009

Av ulla lundstedt - 17 mars 2009 17:36


Hela förmiddagen idag hade jag besök av världens goaste kille fullproppad med vattenkoppor. Han såg mkt "viktig" ut då han kom, munnen var som ett litet runt körsbär. Vi tittade på film, smurfarna, lillefot...ja de stod och gick på TV:n, men han tittade bara stundtals. I stället lekte vi med djuren, läste böcker, krigade med legogubbarna till riddarborgen, fikade...kelade...o kelade...Beppe är en mkt tillgiven liten person.

Tog en fika med Lina då hon kom hem.

Städade upp efter Beppes o min gemensamma framfart.Behövdes

Var iväg till Forum, köpte soppor, tog ett pass på Powerplate och 20 min på löpbandet. Duschade, tvättade håret - hem.

Nu sitter jag här,

Ska ta en kopp kaffe innan jag ska iväg till Linas grupp.

Vill kolla vem de är, hur de ser ut och hur de agerar.

Varför?

Därför att om Lina senare vill ha hjälp, förslag etc betr pjäsen vet jag vem o vad det handlar om. Thats it.

Så "rolig", intressant o händelserik var denna dagen.

Är urskicklig på att skjuta upp motbjudande "måste"-saker.

I morgon !

bye

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards