Alla inlägg under december 2009

Av ulla lundstedt - 2 december 2009 15:32

  

Lågvattendag överlag.

Känner mig trött, håglös, med tusen tankar irrande runt i skallen.

Frusit som en hund...?

...ja man brukar ju säga så vov vov...

Iskall om händer, knän ?! och fötter.

Fullt påklädd med fleecemorgonrock lade jag mig i

soffan med fleecefilten över mig - och frös.

Kände hur hjärtslagen slog hårt mot bröstet.

Till sist tappade jag i badvatten, kastade av mig kläderna på golvet och kröp ner. Flög upp igen !

Illröd ! Shit vad det var varmt.

Spolade i mer kallt så det blev skönvarmt och kände hur blodet började pulsera i fötterna.

Nu mår jag ok igen och skall ta cykeln iväg till distriktet o få den där sprutan.

bye west...

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards