Alla inlägg den 11 december 2009

Av ulla lundstedt - 11 december 2009 10:35

  

Nyss hemkommen från luciatåget på dagis.

Beppe - den lille tomtenissen - kom storgråtande i lucialedet - slet sig loss - tog Hasse o mig i var sin hand och sa : "Vill inte sånt".

Alla små tärnor och lucior stod - i kylan -beundrat betraktande av föräldrar -  sjöng några sånger.

Sen bjöds det på gott kaffe, nybakade bullar tillsammans med en nu mkt glad Beppe.

 

I kväll är det näst sista föreställningen på Momo.

Hoppas verkligen det kommer ngn publik...

Alltid ett vågspel med x:a föreställningar.

Har annonserat i sds vad som händer under dagen. Kanske ngn ser o läser....hm.

Ska bli skönt då allt är klart och jag kan ägna mig åt mig själv, hemmet, julen etc.

 

Funderar på om jag ska köpa en riktig eller en plastgran i år. Skiljer nog inte så mkt i pris.

Men en riktig luktar så gott...men barrar....och det finns spindlar och annat skit i en riktig läste jag häromdagen. Plast är inte riktigt min "bag" heller....

 

Fortfarande trött efter maginfluensan.

 

Kommit underfund med att jag känner, lever och verkar som om jag fortfarande är 30....tänker inte längre än näsan räcker tydligen - det pågår en ständig kamp mellan kropp o själ där kroppen börjar säga ifrån.

Om det tycker jag inte!

 

Nu ska jag fortsätta röja litet här hemma.... 

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards