Alla inlägg den 15 december 2009

Av ulla lundstedt - 15 december 2009 13:15

  

 

Detta är inte klokt.

Mitt hem ser ut som en tromb farit fram och jag vet inte var jag ska börja.

Resultatet blir att jag fastnade här...

Bara 1 vecka kvar till jul och Peppe m fam kommer.

Ska bli så himla kul träffa dem igen.

 

Fick tag i en plastgran igår.

Monterade upp den snabbt som bara den.

Skulle sätta på "fötterna" - pang!

Naturligtvis hade jag monterat dem fel - dvs tvärtom - och stommen de ska stå på bröts av.

Nu har jag en 1.80 gran som ser ut att varit utsatt för samma tromb som lägenheten i övrigt.

Dessutom blev den mindre än jag trodde den skulle vara.

Om jag idag hänger upp alla mina kulor etc kommer man överhuvudtaget inte att se själva granen.

Det blir julgransprydnadsrestriktioner som gäller i år.

 

Igår kom Josefina för att sova över.

Hon o väninnan hade tänkt sig en filmkväll vilket brann inne då de fastnade framför datorn o kollade bilder etc från vänners FB - många kul kommentarer och många skratt. Mysigt se höra dem.

Coca naturligtvis o popcorn.

Känns alltid bara mysigt ha Fina här - opretentiöst.

Hon bara är....

 

Har just varit uppe hos Lina o tagit en fika, pratat o gosat med småkillarna.

 

Nej - fan - nu måste jag börja....tar det värsta rummet först...hm...suck.

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards