Alla inlägg den 14 april 2009

Av ulla lundstedt - 14 april 2009 07:38

Lyssna, se o njut.....Denna underbara fantastiska människa!

Jag blir lika glad, lycklig varje gång jag ser och framför allt hör henne sjunga. En kvinna som hela sitt liv levt på landet tillsammans med sin mamma, passat mamman, aldrig blivit kysst (som hon sa), blivit retad o mobbad hela sin uppväxt p.g.a sitt utseende och slutligen - äntligen tar revanch på hela musikeliten! Jag får gåshud på både armar o ben varje gång jag ser denna video och första ggn fick jag -å hennes vägnar - lyckotårar i ögonen.

Att gå in på scenen för att sjunga till en hånskrattande publik och dessutom en text som talar om vad hon kännt, drömt om och längtat efter hela sitt liv kräver mod o styrka.

Love it!

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards