Alla inlägg den 2 april 2009

Av ulla lundstedt - 2 april 2009 22:55

Onsdag - Tillbringade em/kväll hos Nicke/Bella. Bella hämtade mig efter hennes tur med hundarna vilket är jätteskönt då jag slipper moppa (fortfarande kallt köra så långt). Jättegulligt. Hade en jättemysig kväll. Fikade, pratade, satt i massagestolen (urmysigt), fixade med datorn etc.

Nicke lagade världens godaste omeletter med kyckling o allt möjligt i som han skulle ha till jobb idag. Blev sugen på laga mat (hm).... 

Är alltid så lugnt o avkopplande därhemma. Niclas undrade om jag ville testa spikmattan - självklart! Det kändes kan jag lugnt säga - sylvassa "spik" som stack in i hela ryggen.Efter ca 5 min kändes det inte lika mkt utan man blev varm istället. Märkligt. Blev helt yr i huvudet då jag efter minst en kvart reste mig. Det sägs vara jättenyttigt. Niclas körde mig hem sedan - den stackaren skulle upp 02.30 o jobba.

Idag kom VÅREN på riktigt.

Var för första ggn på Forum redan kl.09.00 ! Kanon.

Hemma igen vid 11-tiden och satte mig direkt vid datorn o började skissa på manuset. Där blev jag fast till 15.00 då det var dax ner i tvättstugan. Fastnade vid skrivandet igen - upp till Lina o killarna en stund - hämtade upp tvätten -satte mig med kaffe o en bok på balkongen i solen - fan vad gott!! Äntligen vår...

Sen bar det iväg till Forum Xavaganzas sista träff innan påbyggnadskursen "Lifetime". Det var häftigt! Blev testad igen betr fett/vatten etc. Har gått ner 15 kg o alla mina värden är idag normala - BMI, vatten etc etc. Det kändes jättebra o glad blev jag. Har trots det en del kilo kvar - no big deal.

Nu väntar sängen med doftande rena lakan... 


Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards