Alla inlägg den 18 januari 2009

Av ulla lundstedt - 18 januari 2009 19:09

Har haft en tråkig dag.

Inte alls gjort ngt av de saker jag skulle.

Har kännt så stort motstånd ta mig i kragen och fixa undan allt som ligger o väntar.

Värst är det manus som ligger här bredvid mig och väntar på omarbetning - om det nu går.

Det är så himla dumt inte ta det stör mig mest i första hand -suck. Tycker av ngn konstig anledning inte det känns roligt.

Väntar oxå besked från några i teatergruppen betr ändrad dag nu på vårterminen. Kanske tappat sugen jobba - vet inte-återstår att se.

Det är nog bara nu eftersom jag har ett större projekt i baktankarna som jag vill/ska genomföra nästa år och ser fram emot.

Sett klart en kanonfilm i em förresten. "Notes on a Scandal" med otroligt skådespeleri. Verkligen !! Cate Blanche (som spelade huvudrollen i den engelska filmen där hon gjorde illegala aborter) är bara så fantastiskt bra så man blir helt "tagen". Sällan sånt händer.

Frusit, iskall om händer o fötter, hoppade i badet och nu svettas jag - inga mellanlägen här inte.

Grönsaksoppan var jättegod - jag var mkt hungrig...

Så är dagens sista måltid avklarad. Ska fixa litet kaffe. Blir jag för mkt sugen/hungrig lägger jag mig.

Gick oxå på löpbandet i förmiddags - helt OK - men hade glömt duschkräm etc - gör jag inte om. 

Nu ska jag se film....bye

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards