Alla inlägg den 2 januari 2009

Av ulla lundstedt - 2 januari 2009 15:32

Packar upp och packar ner -som vanligt. Letar kläder som går om mig och jag kan röra mig i. Reser till S-viken i morgon 13.14

Kallt -14 grader och mkt utevistelse lär det bli. Ingår inte i mina vardagligheter precis. Lånat termobrallor av Lina etc. Alla julklappar till tjejerna ska med så det blir inte mkt över betr min egen person om jag ska klara mig på 1 väska. Vilket jag ska.

Irriterad över att min förkylning inte vill ge med sig fortare. Inte mkt snuva alls, litet torrhosta och ögonkrämen verkar ge resultat. Huvudvärk varenda dag-troligtvis från ögoninflammationen hoppas jag. Så jävla trött bara.

Bestämt mig för att det ska vara över, borta i morgon.!!!!!!

Ska bli jättekul träffa tjejerna Tess och min älskade son vilket inte är alltför ofta beroende på avståndet.

see U..

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards