Alla inlägg den 25 december 2008

Av ulla lundstedt - 25 december 2008 23:38

Denna Juldagskväll har jag tillbringat tillsammans med fyra fantastiska, helt underbara män vid namn David, Carlos, Urs och Sebastian.

Dessa ursnygga män har underhållit och haft konsert - enbart för mig.

Det var mig de såg djupt in i ögonen, log och sjöng så håret reste sig på mina armar.

"Somewhere, somehow, some day , I´ll see you again..." sjöng de och pekade på bara mig. Jag log och nickade bekräftande tillbaka.Det vet jag att vi kommer att göra.

Då de sjöng "Feelings" med den enorma känsla endast de kan,stämde kemin perfekt överens mellan oss. Underbart! Voila!

De förklarade mig oxå stor kärlek i sången "Mama" (vilket jag visserligen fick dela med en del andra morsor-so what-de var inte här !).

"Hereo" ja,de är verkligen mina stora hjältar- då de plötsligt pekade på mig och hjärtat for upp i halsgropen. Menar de mig ?! Är jag deras hjältinna?! Carlos och Davids solo gav mig andnöd .

De tittade på bara mig och glädjen jag kände då de sjöng "I belive on you" gav mig visshet och trygghet inför framtiden.Känns bra att de kan lita på mig.Helt rätt killar..

 De bad oxå om ursäkt för de misstag de begått tidigare och förklarade  sina varma känslor för mig, hur de nu ångrade sig, då de sjöng "Everytime I look at You". Fanns inte en chans stå emot - man måste kunna förlåta ett litet misstag -bar det inte upprepas sa jag till dem i pausen.

Sebastian satte sig ner, höll min hand och tittade mig djupt i ögonen .....och sjöng med varm mjuk röst....hjärtat höll på dunka sig ut ur bröstet. Känslan infann sig att "nu dör jag", får en hjärtinfarkt smög sig på, men lämnades snabbt åt sidan, för då dör jag i alla fall lycklig. Jag överlevde som synes.

Ja det var en helkväll det.

Beklagar och tycker uppriktigt synd om alla som inte haft samma möjlighet som jag denna kväll.

Adios amigos.




Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards