Alla inlägg den 24 april 2010

Av ulla lundstedt - 24 april 2010 19:05

 Lyssna på denna filen mina vänner!

 

http://www.youtube.com/watch?v=K3kaTE9xTSY

 

 

Har haft en riktigt skön dag idag.

 

Lång om länge kom jag iväg och tränade och det kändes jättebra - även om mitt tålamod alltid tryter betr det antal ggr jag ska köra varje maskin. 1x15 ggr enl coachen.

Men det skiter jag i.

Gör så mkt jag känner att jag "pallar" o springer sen vidare till nästa.

Annars blir jag stressad....

Dvs 10-15 ryck 1 gång på varje - alldeles lagom för min del....annars blir det alldeles för tråkigt.

Viktigast jag går dit o GÖR ngt....sån e jag.

Sen är det skönt med varm härlig dusch och bastu. Idag lyxade jag till det med solarie.

 

Mötte fam Lundstedt-Ahlborg på gården och gick med upp o fikade.

Hade ett mkt intressant o givande samtal m L på balkongen - kul o kändes bra.

 

Hem igen o kastade mig ut på balkongen i min favvostol i solen och fortsatte på boken...

Hade loosat bokmärket så det tog en stund hitta rätt men sen tog den fart igen - skitspännande.

 

Lyssnade samtidigt på Wiehes nya cd som jag älskar och fan vad jag beundrar hans sätt att förhålla sig till sina ideal - ingen svikare där inte.

Känner en enorm samhörighet o tillfredsställelse betr hans texter. Blir glad - kanske vi tillsammans kan slåss för en bättre värld att leva i.

Jävla skönt när ngn har modet idag att slå ner på detta jävla samhälle som senaste åren skapats. Där den lilla människan inte räknas med som en viktig samhällsbyggare utan ses som parias, förljugna, arbetsovilliga, låtsassjuka etc etc.........utanförskapet ökar...

 

Kunde skriva mkt mer om detta men sparar mig än så länge...

 

Lyssna o köp hans cd - det är den värd !

 

Krossa kapitalism....

Klass-samhället djupnar dag efter dag...

Ve dem !

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards