Alla inlägg den 25 februari 2009

Av ulla lundstedt - 25 februari 2009 18:34

Midaste makter! Vaknade idag kvart i 12!! For upp ur sängen som stungen av en geting.

Fan - vad var det nu jag skulle göra idag?!

Hinner inte, hinner inte....

Stressen slök mig med hull o hår utan minsta motstånd.

Följden blev kortslutning i hjärnan.

Slängde på mig gårdagens kläder - utan att duscha.

Kollade mail etc.

Visst-jag skulle tvätta - vilken tid var det? 15.00?

Ner ikällaren och insåga att jag skulle börjat 11.00

Av med gårdagens skitiga kläder o på med annat

Rafsade samman tvätten och kastade in den i maskinerna.

Insåg att jag måste vänta minst 1,5 timme innan tvätten var klar

ta upp för att torka hemma.

Fram med dammsugaren.

Ringde Niclas som berättade hur fruktansvärt hemskt de blivit

bemötta av den katolska prästen som ska begrava Armando.

En prälle helt utan empati, social kompetens - ett möte med honom kan inte få någon att konvertera. Fy fan! Så hemskt.Vart anmäler man en katolsk präst?! Känner verkligen med Bella...

Plockade undan koppar etc sedan gårdagen..

Visst ja! Skulle hämta manus hos Lina.

Upp till Lina för att konstatera att hon tagit fel manus.

Hämtade tvätten och placerade/hängde ut den...

Onsdag = träningsdag. Absolut!

Cyklade dit, andades, tränade, duschade, bastade - skönt!

Därefter bar det iväg till Apoteket för att köpa Ketostickor (för att kolla förbränningen?!) .

Vidare till teatern, hämtade rätt manus.

Väl hemma kastade jag i mig jordgubbssoppan ! -2 tim försent.

Kaffe...datorn...Lina som satt i badkaret- för att slippa se de inköpta pizzorna- ringde.

Nu sitter jag här o svamlar...

Ska sticka uppom till småkillarna titta på deras nyinköpta jackor o kepsar.

Skiter i Phil ikväll (trött på honom förresten).

Ska se den nya serien som börjar ikväll om han som kan se på folk om/när de ljuger!

Bye



Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards