Alla inlägg den 22 juni 2008

Av ulla lundstedt - 22 juni 2008 11:34

Får väl försöka svara på utmaningen då...........

5 SAKER ATT GÖRA IDAG:

Passa Morris o Beppe 08.30-11.00 ca

Duscha o klä mig

Se klart filmen jag påbörjade i går

Åka hem till Niclas o Bella

Dammsuga


VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEDAN: (himmel o pannkaka!!)1998 alltså...

Privat ett mycket jobbigt, slitet o påfrestande  år.!!!

Positivt:

Sjöng i Gospelkör och 60-talskören

Tränade regelbundet 3 ggr/v !

Var i Gävle på Patric examen

Engagerad i Parktetern

Medverkade i kortfilm som vann pris


STÄLLEN JAG BOTT PÅ:  (en hel del-ler)

Lund

Falsterbog. Mö

Reg.g i Mö

Kumla

Ystadg. Mö

Bandhagen Sthlm

Gullviksborg Mö

Warszawa Polen (2,5 år)

Rosengård 1 Mö

Rosengård 2

Rosengård 3

Rosengård 4

Oxie radhus (örrk)

Nobeltorget-C

Henrik Smithsg.-C

Tegelgårdsgatan -Väster (etagevån)

Tegelgårdsgatan- övergångsläg.h

Ostindiefararegatan-Väster

5 SAKER ATT GÖRA BETR BILJONEN:

Äntligen känna trygghet betr ekonomin!

Ge familjen allt vad de vill ha-vad som helst.

Jorden Runtresa tillsammans med hela familjen

Köpa kennel och hus på landet till Bella o Niclas

Hus till Manuella m fam

Lägenhet i Västra Hamnen till Adam i Terese

Hus på Väster till Patric o Tess samt en egen musikskola o storband etc.

Kulturhus mitt i  Mö för de som inte har råd annars-teater,dans,musik etc

Kulturbevarat hus på Väster till Lina o Hasse

Restaurang till Hasse

Försörja hela familjen så de slipper stressa o jobba...bara att välja....


Thats it!



Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards