Alla inlägg den 16 juni 2008

Av ulla lundstedt - 16 juni 2008 20:53

Vet inte vad jag ska skriva. Fått tillbaka datorn från rep. men ännu inte lyckats logga in mig på eget nät.

Har varit stressfyllda dagar betr Hasses insjuknande, Linas kämpande för att få honom under rätt vård, de små barnens oro som inte riktigt förstår vad som händer med deras pappa, de stora som varit hemma och försökt hjälpa till så gott de kan. Tycker de varit duktiga. Dagarna har gått ihop....

Idag är H hemma till i morgon. Oroligt känner jag det är då han måste ha lugn o ro runt sig vilket inte är det lättaste i ett hem med 4 barn. Samtidigt som han har svårt låta bli ta i och hjälpa till.

Lina urvattnat trött, ser ut att gå på gränsen av vad hon orkar. Hon måste sova ut och hämta kraft.

Barnen går sista dagen på dagis i morgon. Beppe ska opereras på onsdag/torsdag.

Allt kring Hasse har Lina skrivit om och jag kan bara instämma med vad hon skriver.

Mkt märkliga utmattningssymptom - men man vet egentligen inte vad kroppen både kan och inte kan då påfrestningarna blir för stora.

Återstår att se.

Jag är i alla fall glad över att det inte visade ngt betr stroke, proppar, tior etc etc som hela "paketet" trots allt visade.Tack o lov.

Utmattningssympom går över - även om det kan ta sin tid.

Psykisk utbrändhet eller fysisk utbrändhet - är det skillnad på det?!

Vari ligger skillnaden? De fysiska symptomen på utbrändhet måste väl samtidigt vara psykiskskt betingat för att ge diagnosen utmattningssyndrom.?! Eller.......

kram

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards