Alla inlägg under maj 2011

Av ulla lundstedt - 3 maj 2011 12:29

  


Ojdå!

Såg just att jag inte bloggat sedan 22 mars..  

Känns som jag inte haft varken tid eller lust.

Då ska i varje fall inte jag skriva ngt.

Blir bara krystat o tillgjort - som det känns för mig i alla fall.


Idag har jag ingenting egentligt inbokat.  

Hm - jo jag ska stryka den tvätt som legat ett par veckor o väntat.

Men nu sitter jag här och klapprar på tangenterna istället.


Vad har hänt på denna månaden tänker jag...  

Varit på det numera årliga besöket hos frissan.

Fixat topparna (hon tog faktiskt för litet) samt fick lagt

mörka slingor i det grå - attans dyrt!  


Var i Caroli kyrka lyssnade på brorsan som sjöng i Trelleborgs Kammarkör.  

Har inte sett honom sedan han gifte om sig.

Vi har ingen större kontakt varken nu eller tidigare.

Blev nyfiken o beslöt mig för att gå dit, se hur han såg ut o mådde.

100:- i inträde. ...och jag betalade?! Ja,ja...  


Var på I:s 40-årsfest - skitkul!  

Var på G:s 21årsfest - oxå skitkul!


Vad jag minns....minnet tycks blivit lightbetingat..hahaha.  


 



Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards