Alla inlägg den 8 september 2010

Av ulla lundstedt - 8 september 2010 14:03

  

 

Fy och Usch - jag bara sitter och sitter - vad tusan är det med mig?!

Känns inte bra alls.

Oföretagsam, ointresserad, oklok, oinspirerad, odräglig, osportslig, okontollerad, opigg, obstinat, okoncentrerad o....etc

Vill inte - kan inte - pallar inte...ngt...

 

Sitter o leker med bilder o filmer på datorn istället för jobba på manuset, planera, handla, skicka efter viktiga papper innan det är för sent, laga mat, träna, promenera, läsa...

I stället flyr jag in i filmens värld..

Lägger mig sent och sover för länge.

Då känns det inte lönt påbörja ngt för då har ju dagen nästan redan gått förbi - dvs innan jag efter uppvaknandet druckit kaffe, läst tidningen, kollat mail, duschat, försökt hitta kläder jag fortfarande ev kommer i - då är det ju nästan ivarje fall eftermiddag.

Känns som livet övergivit mig just nu - idag..  

Hade tänkt cykla ner till Kallis - solen skiner - men just då jag rest mig försvann solen och jag satte mig igen och glodde tomt ut i luften. Efter en stund tittade solen fram igen - men då kändes det inte lönt...

 

Aja Baja - så får det ju inte vara!

Ingen annan kan leva livet åt mig mer än jag själv - det vet jag. Men ibland/idag är det inte kul.

 

Nu reser jag på rumpan, går ut i solen, ner till M-livs och köper snus.

 

Thats it for today!

  

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards