Alla inlägg den 14 juni 2010

Av ulla lundstedt - 14 juni 2010 18:49

  

   

 

I brist på sol o sommar har jag idag städat köket.

Hurra för mig! Alla skåp, kastat en del, tvättat, bytt hyllor etc samt frostat av frysen !

Tog hela dagen...

 

Litet pauser mellan varven visserligen...

 

Upptäckte att Michael Mores film om vapenhanteringen i USA gick på kanal 4.

Kunde inte slita mig.

Visade bl.a film från Columbine - massakern då elev sköt ner sina kamrater...

Intressant för min del då jag ska sätta upp

"Bang Bang you´r Dead" med min teatergrupp baserad just på bl.a denna massaker...

Hemskt!

 

Paus - susade ut i köket - sen in igen...

 

More - en man med stark civilkurage, modig, envis, rättskaffens etc...

En man att beundra!

 

Ja, det var den dagen det....

 

 

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards