Alla inlägg den 10 juni 2010

Av ulla lundstedt - 10 juni 2010 12:07

        

 

Ser att det nästan är en hel månad sedan jag skrev....bortsett från länken jag lade in "i brist på annat".

 

Liksom inte tagit mig tid - bloggandet har stannat vid tanken.

 

Just nu sitter jag o inväntar att klockan ska närma sig 13.00 då jag ska på ett möte jag känner oro inför...

 

Funderar på vad som hänt, vad jag gjort etc dessa veckor...

 

Jag har varit aktiv betr "Ship to Gaza" - deltagit på manifestationer etc...

Känt / känner upprördhet över hur båtarna med alla fredsaktivister blivit bemötta av Israelisk militär.

 

Några underbart soliga dagar har jag tillbringat

på Kallis - vårt fantastiska nakenbad - solat, badat 14 grader...

Sen försvann solen och nu har det varit regn sista dagarna...suck!

Ser för närvarande inte mkt ljusare ut då jag tittat på väderkartan.

 

Har sorterat en massa vinterkläder upp på vinden och provat sommarkläderna...

Det mesta passar fortfarande - men tyvärr inte allt. För dem måste ca 6 kilo bort antar jag...

 

Nej - nu måste jag sticka - återkommer....

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards