Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Dumma Dumma baciller....har inte tid hysa er i min kropp!!

Av ulla lundstedt - 23 november 2010 09:21

  

 

Uschiamig för denna elaka förkylning som plötsligt kastade sina klor över mig.  

Trött, sårig under näsan (skitont)...

Har absolut inte varken tid eller ork med ngt sådant just nu i slutspurten innan premiären.

grrrrrr....

 

Denna veckan ska vi äntligen repetera på scenen.

Spännande se hur långt/ hur mkt min lagda scenografi håller då vi kommit in dit.

Dessutom ska jag idag upp till Stefan - kopiera manus till honom betr hans ljussättning - nervöst betr ljuset denna gången eftersom just ljuset i denna uppsättning är jätteviktig.

Själv är jag urkass på ljus etc - får lägga all min tillit till Stefan.

Hämta saker på ateljen...

Be Gert vår scenograf om litet hjälp...

Bära ner all rekvisita till scenen...

 

Måste ta bilder på torsdag...

Göra program..

Göra en affich snarast...då jag måste lämna in detta till

ABF för tryckeri i tid.

 

Har ännu inte fixat ljud, musik etc...får hjälp av Hasse med detta denna veckan - helst innan rep lö/sö.

 

På sö kommer Stefan till rep för genomdrag så han på plats kan se vad/hur han kan/ska lägga ljuset.

 

....och ändå älskar jag det här tydligen...är väl inte riktigt normalt funtad...  

 

Nä, nu tar jag en klunk ecinaforse igen...  Skål!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ulla lundstedt - 10 juni 2015 11:16

Det var verkligen länge sedan jag skrev blogg. Råkade halka in på min bloggsida o tänkte jag skriver ner några rader. Väntar på sommaren ska anlända med full kraft - idag är det sol o fint i varje fall. Morris ligger i hängmattan då han är sko...

Av ulla lundstedt - 18 augusti 2013 17:11


  En impulsiv handling fick mig plötsligt sitta här igen.    Helt oplanerat. Egentligen håller jag på att sortera alla dvd jag har betr min tatergrupps uppsättningar samt manus som jag lagt ner på cd. Det får väl va så länge.   Mkt har ...

Av ulla lundstedt - 23 juli 2012 09:37


     (KLICKA GÄRNA PÅ BILDEN)   Idag hade jag - igår - absolut bestämt mig för att börja mitt nya liv ! 1. Kaffe, samt en halvtimmes promenad . 2. Stretcha samt maggympa. 3. Direkt in i duschen, väldoftande hudkräm, kläder dvs morgon toile...

Av ulla lundstedt - 21 juli 2012 14:19

     LANDON ett litet nytillskott i familjen -erna! Mitt 3:e b-b-barn!    gammelfarmor      -    Landon farfar  Niclas                                                      
                           nyblivna pappan Adam ...

Av ulla lundstedt - 18 juli 2012 18:07

Fy så trist väder det är! Idag har jag kännt mig riktigt deppig faktiskt... Har inte varit utanför dörrarna på hela dagen...stööön! Dammsög - sedan slängde jag mig i soffan o läste ut min bok. Blev rekommenderad en av vännerna på kal...

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards