Alla inlägg den 15 november 2010

Av ulla lundstedt - 15 november 2010 17:58

 

   Återbesök hos min läkare idag.

Idag visade blodtrycket bra så jag ska fortsätta

med medicinen.

De 2 sista blodsockerproverna var bra, så än så länge ser det inte ut som jag har ngn diabetes, vilket hon skrev till mig att jag hade...  

Däremot hade jag tydligen litet för hög kolesterol (det farliga sa hon) så det fick jag recept på..  

Men hon är bra - jag gillar henne.

Ska tillbaka i början på maj.

 

Har som sagt hela helgen repeterat med min teatergrupp. Lördagen var kanonbra - söndagen kanonjobbig. Sliter som en iller med lösningen på just en scen. Men har lagt allt åt sidan - nästan.

Söker musik o ljud o trumma o trumslagare o röda skor o 2 vita skjortor o en bibel o ljussättning o göra en affich o ta foto o göra program o ngn som kan sköta ljus/ljud under föreställningarna...det fixar jag fort    ! 

Premiär om ca 2 veckor....4-5 dec...hehe...

Jaja-den som lever får se - det löser sig alltid...hur märkligt det än känns varenda jävla gång.

 

Tvätten väntar på att bli hämtad...

 

 

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards