Alla inlägg den 12 november 2010

Av ulla lundstedt - 12 november 2010 16:06

      Sitter just nu lyssnar på Bocelli - mysigt.

 

Varit uppe på ateljen sökt efter herrskor, morgontofflor, svarta herrbyxor och röda herrskor...

Hittade en del - men inte alls egentligen det jag ville ha.

 

Kopplar av efter några timmar runt Möllan efter att

frenetiskt letat efter dessa Röda Herrskor storlek 43-44. Tusan vad de har stora fötter dessa 15-16-åringar.

Sunniva har varit ute på Emmaus och köpt en massa vita skjortor som hon kom hem med för en stund sedan. Tog en fika. Hon är en riktig pärla.

Dessutom har hon en kompis som har filmstudio och vill filma uppsättningen.

Nu ska vi bara ha tag i en djembotrumma och ngn som kan slå på den - haha....

Hasse har lovat mig spela in musik o ljud vi ska ha på en cd - måste bara gå igenom detta mer ingående.

Så måste vi ngn som kan/vill sköta ljus/ljud om nu inte Stefan kan eller vill.

Ja, det är mkt med det lilla....

 

Nu repar vi både lö-sö.....

 

Oj, kom på att jag måste ringa....

 

Bye

Av ulla lundstedt - 12 november 2010 10:03

  

 

Sitter här o funderar om jag ska lägga mig igen o sova ett par timmar till. Fredag - nästan ledig - o klockan är redan 10.00 Nu bestämde jag mig.

Ska tappa upp et varmt bad, koka ett par ägg (frukost),

dammsuga, plocka undan, handla hem kaffe osv.

Måste till teatern / ateljen / fixa en del saker inför helgens repetitioner, Clas Olsson o handla kamera (rekvisita), gå igenom vilka scener vi måste jobba med lö/sö.

Sedan - kan jag slänga mig i soffan o kolla en bra film - eller sova.

Jag är ganska trött -milt sagt.

Suttit mkt vid datorn o skrivit vilket min rygg protesterar mot.

Sitter dåligt tydligen....

Irriterad över att jag ökat nästan 10 kg. Satan!

Och vad gjorde jag åt det igår?!

Pallade inte fixa käk då jag kom hem 21.00 ca utan

köpte en Felix färdigrätt. Inte bra...

Gläder mig åt att Lina är inne på sin 4:e (tror jag det är) dag utan cig...

Oron finns inom mig att hinna bli klar med min uppsättning "Pang Pang du är död".

Känner mig stressad....trots att jag vet att det alltid löser sig.

Nu kryper jag ner i badet...

 

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards