Direktlänk till inlägg 10 februari 2008

Häxor ska brännas på bål.....

Av ulla lundstedt - 10 februari 2008 12:08

Har inte mkt skriva om. Mår litet "sådär" just nu. Tankarna gnager inför nästa styrelsemöte med idioten...Rädd min ilska, frustration etc ska ta överhand...har ett jävla humör då dumheten är så stor att den knappast går att bemöta. Empatilös, kall, självupptagen, prestigefylld jävla häxa!

Häxor av hennes sort borde brännas på bål till allmänt jubel.

Kan inte heller hålla käften-hur mkt jag än föresatt mig detta. Förresten-skulle jag göra det hade jag mått ännu värre...

Irriterad oxå över att ngn -(häxan kanske)-lagt teaterfestivalen just under pingsthelgen då så många barn/familjer reser bort. Kan inte minnas jag varit med fattat det beslutet i styrelsen.

Irriterad över häxans oförskämda svar till Lina betr stölden.En smäll på käften skulle hon ha - riktig fetsmäll!

Orolig över hur stölden kommer att behandlas i styrelsen....har en känsla av att det inte kommer att gå vägen betr ekonomi etc, vilket jag tycker är fel och Lina har alldeles rätt.

Känns som jag alltför mkt o ofta kännt mig som DonQujoute och slagits mot väderkvarnar...trött på det nu....har inte samma stresstålighet som tidigare..

Känner typ "sockerdricka" mellan varven i pumpen (stress)....måste ta det coolare steget i livet - hur nu fan det ska gå till. Är inte min personlighet precis - men jag kan ju jobba på det haha....

Har just kommit in i en filmperiod och bara ser filmer.

Allla mina böcker som ligger olästa och väntar....likaså på träningsväskan som står laddad o klar , vill bli luftad, men är än så länge utan "bärare".

Promenad? Nej, kallt ute, jag lägger mig i soffan ser film....

Åt mysig och god långfrukost hos Lina.....

kramis

 
 
antigone

antigone

10 februari 2008 13:17

Visst är det mysigt med våra helgfrukostar!

Ang Häxan så känner jag precis som du....trots mina "unga" år är även jag trött på vifta bort väderkvarnar- känner att man numer måste välja sina strider med större omsorg. I förhållande till sig själv, och sin famijl är teatern inte lika viktig faktiskt. När det kommer till kritan.

Sen vill jag att du får en remiss till en kardiolog faktiskt för hjärtat!!

Älskar dig!

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
Ingen bild

bobo

10 februari 2008 13:24

Till Linagumman:
Det är inget fel på mitt hjärta!
Enfa felet är att det brinner för mkt betr alla orättvisor i världen och all brinnande kärlek till alla i min familj , vänner medmänniskor etc - bortsett från häxor o idioter.
puss

 
TheMighty

TheMighty

11 februari 2008 00:07

gå och träna!!!
fortsätt se film men varva med lite bok emellanåt!!! Kom och ät nyttigt med oss!!!
vi älskar dig!

http://themighty.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia

11 februari 2008 07:56

Åh, vad jag känner igen "sockerdrickan"! Men själv hamnar min sockerdricka i skallen när jag blir förbannad på folk som är galna i världen osv. Hela huvudet bubblar, och då gäller det att sitta ner och tänka på blommorna om sommaren för att skingra tankarna en stund...
Men jag håller med - det finns för mkt häxor och idioter lite varstans som förpestar ens tillvaro!
Ha en bra dag!
Kram Mia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ulla lundstedt - 10 juni 2015 11:16

Det var verkligen länge sedan jag skrev blogg. Råkade halka in på min bloggsida o tänkte jag skriver ner några rader. Väntar på sommaren ska anlända med full kraft - idag är det sol o fint i varje fall. Morris ligger i hängmattan då han är sko...

Av ulla lundstedt - 18 augusti 2013 17:11


  En impulsiv handling fick mig plötsligt sitta här igen.    Helt oplanerat. Egentligen håller jag på att sortera alla dvd jag har betr min tatergrupps uppsättningar samt manus som jag lagt ner på cd. Det får väl va så länge.   Mkt har ...

Av ulla lundstedt - 23 juli 2012 09:37


     (KLICKA GÄRNA PÅ BILDEN)   Idag hade jag - igår - absolut bestämt mig för att börja mitt nya liv ! 1. Kaffe, samt en halvtimmes promenad . 2. Stretcha samt maggympa. 3. Direkt in i duschen, väldoftande hudkräm, kläder dvs morgon toile...

Av ulla lundstedt - 21 juli 2012 14:19

     LANDON ett litet nytillskott i familjen -erna! Mitt 3:e b-b-barn!    gammelfarmor      -    Landon farfar  Niclas                                                      
                           nyblivna pappan Adam ...

Av ulla lundstedt - 18 juli 2012 18:07

Fy så trist väder det är! Idag har jag kännt mig riktigt deppig faktiskt... Har inte varit utanför dörrarna på hela dagen...stööön! Dammsög - sedan slängde jag mig i soffan o läste ut min bok. Blev rekommenderad en av vännerna på kal...

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards