Alla inlägg den 27 februari 2008

Av ulla lundstedt - 27 februari 2008 13:09

Har ingen som helst självdiciplin idag heller. Denna dag har jag bestämt mig för att skriva klart manus till min teatergrupp i morgon. Hur  går det med det? Nada! Sitter här vid datorn och hittar allt möjligt annat kul att göra. Läsa bloggar, kolla YouTube etc...

Skulle kolla om ngn varit inne på min och då hamnade jag här. Bredvid mig ligger en hög papper som ska omvandlas till scener etc och stressar mig.Skall bli typ kabaret med olika komiska scener etc - nya för mina skådisar - men urgamla o trista för mig. Inspiration tack! Lina ringde 08.30 i morse frågade om jag kunde ta Beppe idag mellan 9-15. Han hade  varit på sjukan i Lund inatt betr sin krupp och Hasse måste jobba o Lina till skolan. Men - jag tror det var första gången - sa jag att jag måste skriva - och fick genast samvetskval.Dessutom har jag inte kommit längre än så här. Löser sig sa han som sket i vasken...

Nej-nu får jag ta mig i den krage jag inte har....

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards