Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av ulla lundstedt - 17 oktober 2010 19:14

      haha...såg att det var nog ganska svårt tyda text i förra inlägget - tyckte det var kul skriva med färg men inte att texten skulle bli så miniminimini...

 

Igår var en mysig em/kväll hos Nicke/Bella.

God mat som vanligt - min son skulle blivit kock!

Träffade oxå Vilja (3 år) o Saga (3 mån)..

Urgosigt med babysar....!

Körde moppe hem - svinkallt.

Niclas lånade mig ett par termobrallor.

Dessutom gav han mig en reflexväst vilket han ansåg  jag alltid skulle ha på mig då jag kör moppe i vintermörkret.

 

Idag sken solen och jag tog en promenad i Kungsparken.

Tänkte avsluta med en kaffe på Slottskafet´.

Då jag kom dit mötte jag Lina med väninna i kön som oxå tänkte fika.

Köpte mig en kaffe och satte mig i solen och läste en pocketbok jag tagit med.

Solen värmde - vindarna var kyliga.

Sakta promenad hem igen.

 

Nu ska jag se Kalla fakta...

 

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards