Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av ulla lundstedt - 11 oktober 2010 15:46

  

 

Idag tog jag fan i hågen, greppade handtaget på träningsväska och stack iväg till Forum.

 

Otroligt men sant.

 

Har inte tränat sedan juni och kännt hur jag blivit slöare, tyngre o osmidig.

Viktökning naturligtvis - inte kuligt alls.

 

Sedan en månad tillbaka har jag haft träningsväskan klar och ställt den på dörrmattan - som påminnelse.

Varje in/utgång har den kastade ilskna blickar på mig.

 

"Ja,ja tjata inte - jag ska, men inte nu - pallar inte - i morgon - kanske - hinner inte - jobbigt - blivit för tjock - för ful - alla är så smala och vackra där - måste göra detta först - och detta är ett absolut måste - vänta.."

 

Gick med mkt bestämda steg och fokuserad blick in och svidade om.

Upptäckte att min tidigare så rymliga träningströja "krympt" påtagligt   .

Fortsatte in till löpbandet och sprang exakt de 20 minuter den är inställd på!

Gick genom hela programmet, stretchade, duschade, bastade, solade (kostade på mig det som belöning trots bristen i kassan).

 

Hemma igen käkade jag 2 ägg = protein.

Hade glömt äta frukost..

 

Nu ska jag ha kaffe...  

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards