Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av ulla lundstedt - 25 augusti 2009 17:33

Har börjat slarva som tusan med träningen. Inte alls bra känner jag.

Vaknade för sent idag tycker jag. Solen sken från en klarblå himmel och hur länge till gör den det ?! tänkte jag...Skippade träningen och drog ner till Kallis med lunchlåda. Det har ju blivit förbud ta med sig egen mat, kaffe etc vilket är skrattretande. Känner mig mkt obstinat. Ingen som kan förbjuda mig ha mat med till Kallis. Först betala dyrt inträde, sedan tvingas handla deras mat typ 1 kaffe o kanelsnäcka 50:- etc...Never! Blir full i skratt åt tanterna där nere. När de ska äta sina medhavda mackor/kaffe så kryper de in i hytten o stänger dörren. Smyga är inte min "bag" och vad ska personalen göra? Släpa ut mig eller....haha det hade varit en syn för gudar....

I morgon ska jag upp tidigt och träna! Har gått upp 1 kg - inte bra.

Väl hemma igen kom jag på att jag har tvättid - 2 tim försenad rusade jag ner. Hade tur ingen tagit tiden.

Stolt som en tupp är jag över att ha lagat mat som räcker en hel vecka.

Rekord för att vara jag. Ok-det blir litet av samma-varannan dag - so what!

Nu-ner till tvättstugan igen.

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards