Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Illermåndag....

Av ulla lundstedt - 26 maj 2009 00:20

Ilat runt som en iller idag. Ringde min läkare som har tel.tid 07.10-08.00 !! för en tid betr hälsoundersökning efter att nu minskat 20 kg i vikt sedan början av januari. Fan så skönt kunna röra sig igen.

Såg i SDS att Scholls hade 40% på alla skor idag. Jag som köpte ett par sandaler i lördags var snart på plats för att lämna tillbaka dem / köpa dem igen för reducerat pris.

Min kombinerade DVD/VHS som gått sönder lämnade jag in på rep. i fredags. Idag ringde de att jag kunde hämta den och den var fixad. Glad i hågen betalade jag 632:- för en reservdel a 39:- - resten var arbetskostnader etc...haha..Skit samma - det är billigare än jag skulle köpa ny.

In till Triumph för att köpa ny bh. Efter att ha provat hela butiken grep jag frustrerat en i högen, betalade o gick hem. Upptäckte efter en kvart att den ville jag absolut inte ha. Tanten på Triumph hade gett mig helt fel storlek, lyckats övertala mig att den var helt perfekt.Skulle passat Pamela Andersson. På mig låg tuttarna på botten av bh:n-resten var lufttomt...

Ok ner och lämnade tillbaka den. Snabbfika hos Lina. Sen till biblioteket lämnade tillbaka böcker, cd samt Linas "pluggböcker". Naturligtvis kom jag som vanligt inte tomhänt hem igen. Lånade Stanislavskij, Keith Johnstones böcker jag inte läst. Beställde Stieg Larssons sista bok på nätet. Trodde den skulle kommit idag men icke. Så även den åkte med hem som lånebok. Spännande värre se hur det nu går för Salander etc..

Läste en stund på balkongen men var alldeles för nyfiken se hur bilderna jag lovat trycka ut till Lina skulle bli. Bilder hon tagit innan/efter sin resa på Xavaganza/Forum. Hon har blivit deras reklam-maskot för att uppmuntra nytillkomna förhoppningsfulla "mullisar". De blev bra.

Sett en kanonbra film vilket fördröjde sänggåendet.

Men nu är det dax.

Natti!

 
 
antigone

antigone

27 maj 2009 15:12

Fullspäckad dag!!!!
Och dagen därpå också när du passade killarna...
Puss

http://www.antigone38.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ulla lundstedt - 10 juni 2015 11:16

Det var verkligen länge sedan jag skrev blogg. Råkade halka in på min bloggsida o tänkte jag skriver ner några rader. Väntar på sommaren ska anlända med full kraft - idag är det sol o fint i varje fall. Morris ligger i hängmattan då han är sko...

Av ulla lundstedt - 18 augusti 2013 17:11


  En impulsiv handling fick mig plötsligt sitta här igen.    Helt oplanerat. Egentligen håller jag på att sortera alla dvd jag har betr min tatergrupps uppsättningar samt manus som jag lagt ner på cd. Det får väl va så länge.   Mkt har ...

Av ulla lundstedt - 23 juli 2012 09:37


     (KLICKA GÄRNA PÅ BILDEN)   Idag hade jag - igår - absolut bestämt mig för att börja mitt nya liv ! 1. Kaffe, samt en halvtimmes promenad . 2. Stretcha samt maggympa. 3. Direkt in i duschen, väldoftande hudkräm, kläder dvs morgon toile...

Av ulla lundstedt - 21 juli 2012 14:19

     LANDON ett litet nytillskott i familjen -erna! Mitt 3:e b-b-barn!    gammelfarmor      -    Landon farfar  Niclas                                                      
                           nyblivna pappan Adam ...

Av ulla lundstedt - 18 juli 2012 18:07

Fy så trist väder det är! Idag har jag kännt mig riktigt deppig faktiskt... Har inte varit utanför dörrarna på hela dagen...stööön! Dammsög - sedan slängde jag mig i soffan o läste ut min bok. Blev rekommenderad en av vännerna på kal...

Presentation

Omröstning

Hur känner du mig?
 vän
 familj
 arbetskamrat sen tidigare
 okänd
 känner endast igen dig.....
 teaterkollega

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt liv i ett litet nötskal


Ovido - Quiz & Flashcards